Dag 11 (ziek...)

15 mei 2019 - San Giljan, Malta

Helaas valt er niet zo veel te vertellen vandaag. De ochtend begon heel goed en ik had leuke lessen. Na school wilde we met een groepje uit de klas naar een mooi aquarium gaan. Na de lunch wilde we weggaan. Iemand uit ons groepje (Franse jongen, ik weet niet hoe je zijn naam spelt) had pasta pesto voor ons gemaakt. Helaas kreeg ik na 3 happen een heftige allergische reactie hierop. Ik zal jullie de details besparen.

De rest is ook niet meer gegaan omdat ze bij mij wilde blijven en weten of het goed ging. Dit was wel heel lief van ze. Jessica vroeg of ze binnen mocht komen in de badkamer en ik heb uitgelegd aan haar wat er aan de hand was. Dit heeft ze uitgelegd aan de receptioniste en die kwam langs om de dokter te bellen omdat ik helemaal niet goed uitzag en me ook totaal niet goed voelde. Om 4 uur had ik een afspraak wat erg uitliep. Uiteindelijk heb ik 2 medicijnen mee gekregen waarvan ik de een met de lunch in moet nemen 3 dagen achter elkaar en de ander voordat ik ga slapen elke dag 1 totdat de pilletjes op zijn.

Ik voel me gelukkig al veel beter dan vanmiddag alleen is mijn lichaam erg moe en voel ik me nog niet helemaal fit. Maar goed dat heeft ook even tijd nodig. Vanavond ga ik dus vroeg naar bed en gelukkig heb ik morgen pas les in de middag.

1. Edwin Zijtveld:
    Beterschap !!! Idd lekker slapen en morgen gezond weer op.😷🤐🤢🥴
  2. Ellen:
    15 mei 2019
    Pfff....weet je wat er in zat waar je niet tegen kunt? Goed dat je toch naar de dokter bent gegaan. Hopelijk morgen alles weer oké. 🙏🏻
  3. Mams:
    15 mei 2019
    Gelukkig klonk je vanavond al een stuk fitter... lekker slapen zo... topper 💪😘 hopelijk morgen weer verder met genieten xxx
  4. Angela Bent:
    16 mei 2019
    Aaaahhh neeee wat balen zeg 😔 Hoop dat je je na een nachtje goed slapen war beter voelt! 😘
  5. Opa en Oma Paulus:
    16 mei 2019
    O, jeetje zeg, we hoorden het gistermiddag van je Mams, maar einde van de middag ging het gelukkig al iets beter, wat zul je je, "K" hebben gevoeld!! Hopelijk ging het vandaag weer wat beter? Heel veel sterkte hoor, en beterschap gewenst! 💋 🌸 🌞 🌻