Dag 13 (Stranddag)

17 mei 2019 - Malta, Malta

Jaaa eindelijk was het zo ver! Het was heeeerlijk weer vandaag dus na school ben ik lekker naar het strand gegaan. Ik heb heerlijk genoten van de zon en lekker kunnen ontspannen.

School ging ook weer goed vandaag. Onze normale docent van onze eigen klas was er niet dus we kregen een invaller. Ze gaf op een hele andere manier les maar ze deed het wel leuk. Alleen ik vind onze eigen docent toch wel het allerleukst.

Na het dagje strand heb ik samen met Astrid een omelet gemaakt. En ja je raadt het al... het was niet de beste omelet want er gaat altijd wel iets mis bij mij maar we hebben er als nog lekker van kunnen eten.

Morgen ga ik met een groepje even naar het strand en rond 2 uur gaan we afscheid nemen van Olta die ons morgen ook gaat verlaten. Zij vliegt laat in de middag dus we hebben morgen gelukkig nog even om een leuk dagje te maken. Van de rest heb ik vandaag afscheid genomen. Maar ik weet zeker dat we nog contact zullen houden.

1. Edwin Zijtveld:
    17 mei 2019
    👍🏻🌞💪🏻🥳 genieten !!!
  2. Opa en Oma Paulus:
    18 mei 2019
    Fijn Ivanka dat je weer okè bent! Zijn je medicijnen nu op? 🤔
    Olta heeft jullie nu dus ook verlaten, ja, dat is nooit leuk hè, afscheid nemen! 🌞 Succes in alles wat je doet, maar ook veel plezier hoor! 🍦 Dikke knuffel!