Dag 15

19 mei 2019 - San Giljan, Malta

Yeass! Nederland heeft het songfestival gewonnen! Super knap van Duncan. Ik heb het tot het einde afgekeken dus ik was vanochtend pas om half 11 wakker. Toen besloten Astrid en ik om samen naar Valletta te gaan. Ik was daar al geweest de eerste dag dat we aankwamen maar toen hadden we niet zo veel tijd om alles rustig te bekijken. We zijn met de taxi gegaan. Dat gaat super goed hier. Ik heb een app waarin je aangeeft waar je opgehaald wilt worden en waar je heen wilt en binnen 1 minuut staat de taxi voor je neus. Perfect! Astrid ging de eerste dag niet mee dus dit was haar eerste keer in Valletta. Het was prachtig weer en we hebben door hele mooie straatjes gelopen en genoten van alle mooie uitzichten en gebouwen. Het enige jammere is dat ik er een verbrande neus aan heb over gehouden haha.

Toen ik weer terug kwam zag ik dat er een koffer in mijn kamer stond en dat mijn bed waar ik slaap (boven in het stapelbed) helemaal was opgemaakt en er lagen kleren op. Ik had dus nu al een nieuw kamergenootje. Ze was er alleen zelf nog niet. Ik had dus mooi de tijd om even alles op te ruimen en ruimte voor haar spullen te maken. Daarna ben ik mijn huiswerk gaan doen en wat gaan eten met Astrid. Gewoon in de residentie. Rond 7 uur kwam mn nieuwe kamergenoot binnen. Haar naam is Janne en komt uit Duitsland. Ze is net als ik 20 jaar. Ze lijkt me heel aardig dus ik denk dat het wel goed moet komen. Zij blijft 2 weken dus we gaan op dezelfde dag weg.

Vanaf nu slaap ik dus beneden. Maar dat vind ik niet zo erg. Scheelt me weer heen en weer klimmen naar mn bed elke keer haha.

1. Mams:
    19 mei 2019
    Prachtig daar!! En ook weer gezellig een kamergenootje. Wat gaat de tijd snel hè? Maar heerlijk genieten 😘 knufffff
  2. Edwin Zijtveld:
    19 mei 2019
    Volgend jaar met vlaggetje naar het songfestival 😏😬🥳. Dankzij Duncan oooooooohhhhhhhoooooo ☺️. Je kan nu ook gelijk je Duits goed oefenen 😉.
    Lekker genieten de laatste 2 weken 👍🏻
    Succes op school morgen !!! De start van week 3 💪🏻 Grusse Edwin Z
  3. Opa en Oma Paulus:
    19 mei 2019
    Supermooie foto's, vooral die met de duif en de poes! Ja, goed hè dat Duncan gewonnen heeft, we hadden dat helemaal niet verwacht hoor! Nu heb je dus al een nieuw kamergenootje, Janne, dat komt vast wel goed met jullie twee. Ach, Dagmar draait vannacht haar eerste nachtdienst, we denken aan haar, o, nee, toch maar niet, hopen te slapen! Succes morgen weer op 🚸 school, enne, blijf bij de les, okè? 🤔 Slaap lekker in je "down under" bedje..... 🦋 Liefs, en zwaai, zwaai! 🌞