Dag 16

20 mei 2019 - Malta, Malta

Vandaag had ik maar 1 les. De andere 2 vielen uit en die komen er helaas woensdag bij. Dat betekent dat ik dan de hele dag les heb... maargoed. Voor een keertje is dat niet zo erg. Vandaag was ik dus al om half 10 klaar. We hebben een leuke les gehad. Daarna zijn Astrid en ik onze was gaan doen want de wasmachine was eindelijk vrij. Je moet meteen je kans pakken als de wasmachine leeg is want er staat er maar 1 op elke verdieping dus hij draait bijna altijd. Gelukkig heb ik alles kunnen wassen vandaag en hangt het nu te drogen op mn wasrek.

Daarna ben ik zelf even de stad in gegaan om te shoppen. Ik ben veel winkeltjes in gegaan en heb leuke dingetjes gekocht. Ook ben ik even naar de supermarkt gegaan voor wat boodschappen.

Toen ik weer terug kwam in mijn kamer kwam Janne ook redelijk snel na mij binnen. Ze ging niet mee met de Valletta tour omdat ze daar al een keer geweest is. Ze zei dat ze naar het strand ging met Alena. Een ander meisje die ze heeft leren kennen toen ze aankwam hier. Ik zei dat ik ook van plan was om naar het strand te gaan en dus gingen we gezellig met z’n drieën. We hebben heerlijk de hele middag kunnen genieten van de zon. Het zijn hele leuke en gezellige meiden. Daarna zijn we terug gegaan naar onze kamer om te douchen en ons klaar te maken voor het avond eten. We hebben heerlijk gegeten in een restaurant. Janne en Alena zijn daarna naar het Welkoms feest gegaan. Ik bleef lekker thuis want ik was best moe. Ik heb een lekker rustig avondje en morgen kan ik heerlijk uitslapen.

1. Edwin Zijtveld:
    20 mei 2019
    Je vermaakt je prima !!! Goed bezig !!
    Straks een bus nog om al je nieuwe vrienden over te laten komen.
    Lekker genieten 👍🏻💪🏻🥳🏝
    Succes met de studie 👍🏻
  2. Opa en Oma Paulus:
    21 mei 2019
    Hoi Ivanka, dat klinkt allemaal niet verkeerd hoor, je bent denk ik al lekker bruin? 🤔 Wel smeren natuurlijk!! Gisteren maar één les, dus morgen,woensdag de hele dag les, ja, dat word dan een lange dag zeg, maar een bikkel als jij kan dat wel aan hoor!! 😍 🌝 Ajuus, toedeloe, knuffel van oma en opa Paulus. 🦋