Dag 18

23 mei 2019 - Malta, Malta

Vandaag had ik de hele dag les. Dat was best vermoeiend maar we hadden hele leuke onderwerpen. Het thema was Culturen. Er zitten natuurlijk veel mensen in de klas uit andere landen. Gister zaten er mensen in de klas uit Japan, Brazilië, Frankrijk, Denemarken, Colombia en België. Zo leer je nog meer bepaalde verschillen van bepaalde culturen. Ik vind dat altijd erg interessant om te weten en er over te leren. In de klas daarna ging het ook over culturen en leerde ik weer andere dingetjes die leuk zijn om te weten. De laatste opdracht van de les deden we buiten op het strand. Het was lekker weer dus de lerares besloot om lekker naar buiten te gaan met z’n alle.

Na de les hadden we 2 uur pauze voordat de les weer zou beginnen. Paula vroeg of ik met haar wilde lunchen ergens en dat was  heel gezellig en lekker. Normaal spreek ik haar alleen een beetje in de klas dus het was leuk om haar nu beter te leren kennen. Zij komt uit Colombia. Ze vind het ook leuk om over verschillende culturen te leren en te praten dus we hebben daar lekker over gepraat en zo leerde we allebei over de verschillen van onze landen.

Om 14:40 hadden we weer les. Ook deze les was er leuk. De eerste les deden we vooral veel oefeningen in leuke spelletjes  vormen. De les daarna hielden we ons bezig met Project. We moesten in groepjes van 3 een thema uitzoeken uit de lijst en daarmee aan de slag. Astrid, Paula en ik kozen er voor om een poster te maken waarin je de activiteiten van de week omschrijft. Dus wat je allemaal doet in een normale werk of school week. Dit moesten we ook presenteren en dat ging ook goed.

In de avond ben ik samen met Janne (kamergenootje) naar het strand gegaan om wat te drinken en er een gezellige avond van te maken. We hebben het heel gezellig gehad. Daarna zijn we weer naar huis gegaan en nog even op bed gehangen. Ik was te moe om een blogje te schrijven dus vandaar dat ik die nu plaats.

1. Opa en Oma Paulus:
    23 mei 2019
    Hi my name is Rebecca DouglassPaulus my husband name is Olaf Paulus. We live in Calgary Alberta Canada We are visiting your family
  2. Opa en Oma Paulus:
    24 mei 2019
    Hoi Ivanka, fijn dat het goed met je gaat, en dat je lekker geniet! 🌞 Gisteren, woensdag dus, zijn we met Rebecca en Olaf uit eten geweest bij v.d.Valk in Houten, dat was natuurlijk gezellig en lekker. Vandaag is Opa met ze naar Domunder geweest in Utrecht, ik heb in die tijd pannenkoeken gebakken, dus we konden smullen! Leuk dat Rebecca ook wat heeft geschreven hè? 😍 Doeg, liefs 💋