Dag 19

23 mei 2019 - San Giljan, Malta

Vandaag heb ik niet zo veel te vertellen. Ik heb me vanochtend samen met Janne ingeschreven voor de Gozo Jeep safari. Dit gaan we zaterdag doen met EF. Gozo schijnt een hele mooie plek te zijn en omdat het mijn laatste weekend is hier wil ik nog even gebruik maken om de mooie plekken van Malta te kunnen bezoeken.

De lessen waren vandaag weer erg interessant en ik leer elke dag weer steeds meer nieuwe dingen. In de avond ben ik lekker thuis gebleven. Nu ga ik lekker slapen want morgen moet ik weer vroeg op. Het weer is nu steeds stabieler aan het worden dus morgen wordt waarschijnlijk een lekker middagje op het strand liggen.ย

1. Opa en Oma Paulus:
    24 mei 2019
    Hoi Ivanka, lekker slapen, dat gaan wij ook doen, het is nu precies twaalf uur, dus........ oogjes dicht, en snaveltjes toe! Knuffel, een hele dikke, het was leuk met Olaf en Rebecca hoor! ๐Ÿ™‹ ๐Ÿค—
  2. Edwin Zijtveld:
    24 mei 2019
    Idd je laatste weekend alweer. De tijd gaat snel. Maak er een feest weekend van. Gozo moet idd een heel leuk eilandje zijn. Vaak ook combi reizen naar Malta en Gozo. Nu nog paar uurtjes buffelen en dan weekend ๐Ÿ‘๐Ÿป๐ŸŒž๐Ÿ.
    Lekker genieten ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿป