Dag 24 (Final test)

28 mei 2019 - San Giljan, Malta

Vandaag ben ik samen met Janne eerder opgestaan omdat we in de ochtend onze final test wilde maken. We waren rond kwart voor 10 op school en toen de lessen begonnen waren en het rustig was bij de computers zijn we begonnen met de test. Het was een erg lastige test. Het is dezelfde test als de Placement test. Dat is de test die ik moest maken voordat ik naar Malta kwam zodat ze me in de juiste klas konden plaatsen. Alleen vandaag waren er andere leesteksten en luisterteksten.

Ik had 25 minuten om 3 leesteksten te lezen en per tekst 8 vragen te beantwoorden. Ook had ik 25 minuten om 3 luisterteksten te luisteren en per tekst 6 vragen te beantwoorden. De tijd is echt heel kort en je kan ook niet alles goed lezen dus je moet soms gokken anders kan je de andere teksten niet meer lezen en beantwoorden. Dit vind ik super vervelend want ik wil het allemaal goed kunnen lezen en maken maar door de tijdsdruk is dat gewoon niet mogelijk. Ik heb wel alle vragen ingevuld. Sommige zijn dus wel gegokt en voor de rest hoop ik dat het meeste goed gegaan is. Donderdag krijg ik waarschijnlijk mijn diploma dus dan heb ik de uitslag van de test.

Daarna ben ik met Janne weer terug gegaan naar de residentie om wat te eten voordat we naar school moesten. De presentatie ging erg goed en we waren de beste uit de klas volgens de lerares. Ook heb ik mijn essay terug gekregen. We moesten een stuk tekst schrijven en die ging ze nakijken op grammatica foutjes. Ook dit heb ik goed gedaan want onderaan mijn papiertje stond “Excellent” en ik had maar 3 foutjes.

Nu lig ik lekker op bed en ga ik optijd slapen want ik ben erg moe. Morgen ochtend ga ik weer naar school en daarna weer lekker de hele middag naar het strand.

1. Edwin Zijtveld:
    28 mei 2019
    Spannend, je heb je best gedaan!!!
    Afwachten, je heb grote stappen gezet👍🏻🥳. Maand lang alles in het Engels, daar groei enorm van. Goed bezig en je mag hier super trots op zijn. Geniet van de laatste paar dagen op Malta. Zaterdag Home sweet Home 👍🏻🏝
  2. Opa en Oma Paulus:
    28 mei 2019
    Jammer dat de final test zo moeilijk was, maar..... Je essay, excellent! 🌞 En ook de presentatie ging heel goed, dus alle reden om trots op jezelf te zijn! Heel goed gedaan, dat verdient een hele dikke knuffel! 🤗 Succes je laatste lessen! Liefs van ons beidjes! 🌞