Dag 27 (Laatste dag)

1 juni 2019 - Malta, Malta

De laatste dag alweer...

We hebben een leuke laatste schooldag ervan gemaakt en ik heb afscheid genomen van mijn lerares en klasgenoten. Het was heel gek want voor mn gevoel ben ik nog helemaal niet bezig met weggaan. Na school was het helaas toch echt tijd om mijn koffer te pakken. Hier was ik redelijk snel mee klaar. Het online inchecken en het reserveren van de stoel is ook gelukt en dus kon ik rond 2 uur lekker naar het strand. Janne had de laatste les overgeslagen  zodat we samen nog een lange dag hadden.

We zijn naar de EF beach club geweest omdat het strand waar we normaal heen gingen gesloten was door een verbouwing. Maar ook bij de EF beachclub hebben we heel erg genoten van ons middagje. Rond 6 uur gingen we terug naar huis om ons klaar te maken voor ons etentje die we hadden gereserveerd om 8 uur. In de tussentijd heeft iemand van de receptie mijn kamer gecheckt en kreeg ik mijn borg terug.

Het restaurant waar we zaten was naast het strand. We hadden een heel mooi uitzicht over de zee en ons stadje. Het was een heel chique restaurant en het eten was super lekker. Daarna ben ik toch maar naar huis gegaan want het was inmiddels half 11 en mijn wekker ging om 4 uur. Ik had de laatste spulletjes gepakt en toen ben ik gaan slapen. Janne ging nog uit maar die kwam om 4 uur terug naar mij om gedag te zeggen. Het was heel stom en verdrietig want we zijn 2 weken elke dag samen geweest en we zijn hele goeie vriendinnen geworden. We hebben elkaar beloofd om elkaar snel weer op te zoeken en bij elkaar langs te gaan. Dit gaat ook zeker goed komen.

Nu zit ik te wachten op het vliegveld in Malta. Over precies een uur kan ik boarden. Dit is mijn laatste blogje van de geweldige, avontuurlijke, bijzondere ervaring. Ik heb een top tijd gehad en ik zal dit nooooit vergeten!

Bedankt voor het lezen van mijn blogjes! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)

Heel veel liefs,

Ivanka

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mams:
    1 juni 2019
    Zeker een geweldig avontuur! Trots op Je, heb je maar mooi gedaan 💪💪 tot straks op Schiphol, weer heerlijk om je te zien en je ervaringen live te horen 🌷😘
  2. Dineke Revenberg:
    1 juni 2019
    Ik wens je een goede reis naar huis en bedankt voor de leuke verslagen. Genoten van al je verhalen.
    Wat een ervaring 👍🏻👏🍀
  3. Edwin Zijtveld:
    1 juni 2019
    Super fijn dat je heb genoten. De blogs waren erg leuk. Op deze wijze stappen wij op afstand in jouw wereld in Malta.
    Als het goed is ben je nu bijna thuis.
    Welkom terug en vele ervaringen rijker.
    Geniet van het 🌞🏝 in Nederland.
    Gr Edwin
  4. Opa en Oma Paulus:
    1 juni 2019
    Heel fijn dat je weer op nederlandse bodem bent, met een zonnetje, en een lekker temperatuurtje! 😉 Dank voor al je mooie verhalen en foto's, we hebben ervan genoten! 👍 Nu weer even wennen in nederland, we hopen je snel te knuffelen! 😉 Liefs 💋