Dag 23

28 mei 2019 - San Giljan, Malta

Vandaag had ik hele leuke lessen in de ochtend. Het ging over Dark Tourism. Een term waar ik nog nooit van had gehoord maar wel erg interessant vind. We moesten hierover een presentatie maken met een groepje. Die ga ik morgen (vandaag, want ik was gister te moe om de blog van gister te schrijven) presenteren aan de klas.

Na school ben ik lekker naar het strand gegaan. Eerst alleen en toen Janne klaar was met school zijn we samen gegaan. Want we wilde op een strandbedje en na 14:00 is het goedkoper. Het was heerlijk weer en ik heb heerlijk kunnen ontspannen.

Rond 17:30 zijn we naar huis gegaan om te douchen en toen zijn we boodschappen gaan doen. Toen we terugkwamen hebben we lekker pasta gekookt. Makkelijk maar wel lekker.

In de avond zijn we nog even naar het strand gegaan om wat te drinken en daar lekker te praten. Een echte meidenavond. Het was heel gezellig en we hebben een hele goeie klik samen waar we allebei heel blij mee zijn.

Morgen (vandaag) ga ik mijn Final Test maken. Ik ben er een beetje zenuwachtig voor want het schijnt heel moeilijk te zijn. Het is een optie om de test te maken. Maar ik wil het wel doen omdat ik wil kijken of ik gegroeid ben in mijn engels na 4 weken. Spannend!

1. Mams:
    28 mei 2019
    Wat de test ook gaat uitwijzen... je bent hartstikke geslaagd in je doelen lieverd. In alle opzichten... Trots op je 💪😘
  2. Ellen:
    Succes met je presentatie en Final Test! Je zult vast veel geleerd hebben. Xx
  3. Opa en Oma Paulus:
    28 mei 2019
    Inderdaad, wat de test ook gaat uitwijzen, je bent nu al een ster! 🌞 Zo benieuwd naar je verslag van vandaag, hier is het nu 17.15 uur! Liefs en knuffel! 🌻
  4. Edwin Zijtveld:
    Vertrouw op jezelf 👍🏻.
    Ik weet het zeker dat het helemaal goed komt. Succes !!!