Dag 6 (bijna weekend!)

10 mei 2019 - San Giljan, Malta

Vandaag begon de dag weer lekker vroeg om 08:10. Ik begon met de les Vocabulary. We moesten een tekst lezen uit ons boek en de woorden onderstrepen die we niet begrepen. Die woorden moest je in een groepje bespreken en elkaar uitleggen wat de woorden betekenen. De les daarna was weer met mijn eigen klas. Er waren veel mensen in mn klas die een dagje vrij genomen hadden want er waren niet zo veel studenten. We gingen verder met grammatica. Ik begin langzaam aan steeds meer regels te begrijpen. Dat is wel fijn om te merken.

Om 12:30 was ik klaar met school. Vriendinnen van me hadden nog les tot 14:20 dus ik ging even naar mijn kamer. Ik ben toen even boodschappen gaan doen en daarna weer even een serie gekeken. Toen de rest klaar was hebben we lekker in het zonnetje gezeten tot de volgende les van 16:10 zou beginnen. Deze les was niet een normale les. We kregen hier een presentatie te zien over alle leuke dingen die je in Malta kunt bezoeken of activiteiten die je kan doen. Ook vertelde ze over de geschiedenis van Malta wat erg interessant was. 

Toen de les om 17:30 afgelopen was zijn we met een groepje wat gaan drinken in een bar tegenover het strand. Rond 18:30 ging ik weer naar huis. Ik heb met Thom kunnen face timen toen ik weer in mijn kamer was. Dit was erg fijn en het was heel leuk om hem weer te zien en te horen. Daarna ben ik zelf eten gaan maken. Ik heb wraps gemaakt met sla, tomaat, komkommer en ei. Daarbij had ik een bakje blauwe bessen en een lekker fruitsapje. De laatste dagen was ik niet veel thuis met eten dus het was goed en lekker om weer even gezond te eten.

Morgen ga ik met een groepje naar Comino en the Blue Lagoon. We moeten om 9 uur verzamelen dus vanavond ga ik ook maar weer een beetje op tijd naar bed. Ik ben heel benieuwd wat ik morgen allemaal ga zien en ik heb er ook super veel zin in.

3 Reacties

  1. Edwin Zijtveld:
    10 mei 2019
    Super Ivanka !! Leren, relaxen en vooral leuke dingen doen . Geniet van blue lagoon ( fotoooooos ) !!! Goed weekend 👍🏻
  2. Mams:
    10 mei 2019
    Klinkt weer geweldig! En gelukkig ook weer vitamientjes binnen...doet mijn moederhart goed 😂😁💪 knuffffff😘
  3. Angela Bent:
    15 mei 2019
    Wat leuk om te lezen dat je buiten de lessen om ook veel leuke dingen doet!