Dag 3 (de eerste schooldag)
8 mei 2019 - San Giljan, Malta
Mijn eerste schooldag begon vandaag. Ik had pas les om 13:10. Alle tijd om heerlijk uit te kunnen slapen. Wat ik ook zeker heb gedaan. Later in de ochtend ben ik naar de supermarkt gegaan om wat eten en drinken te kopen. Per verdieping staat er 1 koelkast en vriezer op de gang. Hierin kun je je eten en drinken in doen.
Daarna was het tijd om naar mn eerste les te gaan. Dat was grammatica. Het was best moeilijk. Maar ik hoop dat het na een tijdje makkelijker gaat. Daarna had ik 2 lessen met mijn eigen klas. We hebben een super leuke lerares. Ze is heel grappig en kan goed lesgeven. In deze lessen leer je eigenlijk van alles. Grammatica, spreken, presenteren enz. Ik heb een leuke klas en iedereen is erg aardig. Om half 6 was mijn laatste les afgelopen.
Met de meiden die ik maandag ontmoet had zijn we wat gaan eten en drinken. Om 7 uur was er een EF activiteit: Karaoke bar. We gingen er naar toe maar uiteindelijk bleek dat heel saai te zijn en hadden we een totaal andere verwachting. We zijn toen naar een bar gegaan in de buurt. Gelukkig hadden ze in de bar ook veel tv’s zodat ik Barcalona - Liverpool kon kijken. Tijdens de wedstrijd kwamen andere studenten naar ons toe om mee te kijken. Het was een groot gekkenhuis want niemand had gedacht dat Liverpool nog zou winnen. Het was een hele gezellige avond en ik heb weer veel leuke mensen kunnen ontmoeten. Rond 11 uur was ik weer aangekomen in mijn kamer en ben ik gelijk gaan slapen. Vandaar dat ik de blog van gister nu geschreven heb.

Maak er een mooie tijd van.
Voordat je het weet ben je weer thuis. Maak er gezellige weken van !!!
Gr Edwin