Dag 12 (Afscheidsdiner Anna)

16 mei 2019 - San Giljan, Malta

Na een lekkere lange nacht geslapen te hebben voel ik me weer helemaal mezelf gelukkig. Ik had de hele ochtend om in bed te liggen en uit te rusten. Om 13:10 begon mijn eerste les. Ik had de hele dag les in mijn residentie. Dus dat was wel fijn. De lessen waren erg leuk en goed. We kregen leuke opdrachten en ik snapte het vandaag beter dan andere keren.

Anna kreeg vandaag haar diploma in de klas. Morgen is onze lerares er niet dus vandaar dat ze die vandaag kreeg. Omdat ze zaterdag weggaat zijn we samen met Astrid uit eten gegaan. Dit was heel gezellig. Daarna ben ik alleen met Anna nog even wat wezen drinken. Astrid ging al naar huis. Ook dat was heel gezellig.

Best een gek idee dat ik een week voordat ik vertrok contact had met Anna en dat we het allebei zo spannend vonden en dat we nu al samen 2 weken op malta zijn en ze alweer bijna vertrekt. Deze week is echt heel snel gegaan. Morgen zit ik er nog precies 2 weken en zit ik dus al op de helft. Ik ga nog veel genieten want voor ik het weet zit ik weer in Nederland. Wat ik stiekem ook niet heel erg vind want ik mis jullie wel. Maar ik denk dat ik wel moet wennen als ik weer thuis ben. Ik raak nu best gewent aan dit leventje en heb het super leuk en heb zoveel leuke mensen uit verschillende culturen ontmoet en we hebben een leuke groep hier met elkaar en dat valt straks langzaam aan wel weg. Dus dat zal even wennen zijn maar ik heb tot nu toe geen seconden spijt en ik geniet enorm van deze kans. Ik heb ook al super veel geleerd (want dat is uiteindelijk de reden waarom ik hier ben haha). Maar buiten dat vermaak ik me prima en ben ik trots op mezelf dat ik dit gedaan heb.

Morgen schijnt het mooi weer te worden dus als dat zo is ga ik na school lekker naar het strand en even zonnen en relaxen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angela Bent:
    16 mei 2019
    Wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt en fijne mensen om je heen hebt zeg! Vind het echt super knap dat je dit allemaal doet en je zo open stelt.. Een ervaring voor het leven
  2. Edwin Zijtveld:
    16 mei 2019
    Fijn dat je weer bent opgeknapt 👍🏻
    Idd je bent bijna op de helft van je Malta trip. Tijd gaat echt super snel!!
    Lekker genieten van deze mooie tijd.
    Gr Edwin
  3. Opa en Oma Paulus:
    16 mei 2019
    Hoi lieve Ivanka, fijn dat je je weer beter voelt! 🌞 Tuurlijk ben je trots op jezelf, heel goed hoor! Morgen heerlijk naar het strand, geniet ervan! 🌞 😊 Hele dikke knuffel van ons beidjes. 👋 I