Dag 14 (afscheid nemen...)

18 mei 2019 - San Giljan, Malta

Vandaag zit ik precies op de helft van mijn reis. Over 2 weken ben ik om deze tijd al een paar uur thuis. Vandaag moest ik afscheid nemen van Olta. Ik ga haar heel erg missen want we konden het heel goed met elkaar vinden en ik heb veel van dr geleerd. Ze heeft een hele mooie kijk op het leven en ik kon goed met haar praten over van alles. En dat allemaal in ons goeie engels haha. Het voelt een beetje leeg nu omdat de helft van onze EF groep vandaag  weg gingen. Ik ga onze momenten met de groep heel erg missen maar gelukkig zijn er nog een paar over gebleven en heb ik gelukkig ook nog contact met andere mensen die net zo lang als ik blijven.

Ook Jessica is vandaag verhuist naar een eigen appartement hier in de buurt. Ze heeft een mooi plekje kunnen vinden gister en kon gelijk het contract tekenen. Vanaf vandaag heb ik dus de hele kamer voor mijzelf.

Ik weet niet of ik nog een kamergenootje krijg maar mocht ik die krijgen zal dat denk ik pas volgende week zijn omdat er elk weekend nieuwe mensen aankomen. We gaan het meemaken. Het is aan de ene kant fijn om alleen te zijn en aan de andere kant voel ik me nu wel een beetje alleen. Maar dat komt ook doordat er veel mensen weg zijn gegaan denk ik. Dat zal morgen vast wel minder zijn.

Wat ik morgen ga doen weet ik nog niet. Ik ga in ieder geval mijn huiswerk nog maken. Maar ik blijf zeker genieten en ik weet zeker dat ik nog veel leuke dingen ga doen en andere mensen ga ontmoeten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Edwin Zijtveld:
    18 mei 2019
    Afscheid nemen bestaat niet ( ooooohhh Marco ) gelukkig nog vele studenten om je heen, waar jij mooie tijd mee gaat krijgen . Morgen lekker genieten van de 🌞🏝. Rustmodus ook lekker, maandag fris en fruitig aan de studie. Succes met je huiswerk.
    Happy weekend 👍🏻🍻
  2. Opa en Oma Paulus:
    19 mei 2019
    Hoi, hoi, ach, ook Jessica in een ander appartement, inderdaad, nu heb je het rijk alleen, heeft ook zijn voordelen? 🤔 Benieuwd of je nog een kamergenootje krijgt hoor! Ja, nu ben je op de helft van je verblijf op het mooie Malta, veertien dagen geleden kwam je daar aan! 🌞 Vandaag dus een rustdag, dat is prima! Liefs vanuit Nieuwegein Rembrandthage.